مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه، اس ام اس، عاشقانه، جدید، عشقولانه، اس ام اس عاشقانه 91، اس ام اس جدید فارسی 91،

حسرتی گر به دلم هست همان دوری توست من پرستوی خزان دیده ی خاموش توام.

.

.

.

دلتنگ دلتنگیهایم،دلتنگتم

میشه تو اوج تنهاییهام با شما درد دل کنم؟

.

.

.

______________________________________

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

تو اى زیبا ترین شعر رهایی تو اى گلبرگ سرخ آشنایی میان کوچه هاى قلب تارم به دنبال تو میگردم کجائی؟‎

.

.

.

شادیهایم را به تو هدیه می کنم اندک بودنش را برمن خورده مگیر،این تمام سهم شادیهایم از روزگار است

.

.

.

تو کوچیکترین ستاره آسمون زندگیم هستى!
.

.

.

حالانوبت توست؟

یه دروغ بزرگ اما قشنگ درباره من بگو

.

.

.

مهرت ای دوست زمانی زدلم پاک شودکه همه پیکرمن زیرزمین خاک شود

.

.

.
سرودانتظارتوترانه دلم شده "بازم امیددیدنت بهانه دلم شده"
.

.

.
نگاه کن توبه آینده نشکن زلبت خنده روى صفحه ءهستى دل درپى دلبنده.
.

.

.

تنها شادی زندگی ام این است که هیچ کس نمی داند تا چه حد غمگینم !
.

.

.
شبت پراز‎ ‎ستاره هایی باشه که هر‎ ‎شب سفارشتو‎ ‎بخدا‎ ‎میکنن تا‎ ‎همیشه ماه بمونی‎

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد