مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس، عاشقانه، اس ام اس عاشقانه 91، اس ام اس فارسی،

از لحظه ای که چشم باز میکنم

کار شروع میشود

نظارت و برسی کیفیت تک تک اعضای بدن

قلب … چشم … گوش …

مبادا ذره ای

از عاشق تو بودن منحرف شده باشند . . . !

.

.

.

______________________________________

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

همه دردم این بود

عشقش بودم وقتایی که عشقش نبود . . . !

.

.

.

سهم “من” از “تو” عشق نیست ، ذوق نیست ، اشتیاق نیست

همان دلتنگی بی پایانی ست که روزها دیوانه ام می کند !

.

.

.

نزدیکی در فاصله نیست ، در اندیشه است و تو اکنون مهمان اندیشه ی منی . . .

.

.

.

یوسف و زلیخا را بی خیال !

من

در آغوش  همین پیراهن  یادگاری

هزار سال جوان تر میشوم . . . !

.

.

.

پنداشتی که چون ز تو بگسستم /  دیگر مرا خیال تو در سر نیست

اما چه گویمت که جز این آتش /  بر جان من شراره ی دیگر نیست . . .

.

.

.

برایت مینویسم دوستت دارم

میدانم که نمیدانی

ولی میدانم که میخوانی آرزویم این است که نخوانده بدانی . . .

.

.

.

با توام بی حضور تو ، بی منی با حضور من

می بینی تا کجا وفادار ماندم تا دل نازک پروانه نشکند ؟

همه ی سهم من از خود دلی بود که به تو دادم . . .

.

.

.

نشسته ام ، کجا ؟ کنار همان چاهی که تو برایم کندی

عمق نامردی ات را اندازه می گیرم !

.

.

.

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت

و تو حتی نمیگویی

جـــــــــانم . . .

.

.

.

با تو زیر بارانم ، چتر برای چه ؟ خیال که خیس نمی شود !

.

.

.

پایان سریال دروغ هایت بود آخرین لبخندت

و چه ساده بودم من که تا تیتراژ پایانی به پای تو نشستم . . .

.

.

.

دوستی ها کمرنگ ، بی کسی ها پیداست / راست گفتی سهراب ، آدم اینجا تنهاست . . .

.

.

.

چه رسم تلخی ست

تو ، بی خبر از من و تمام من ، درگیر تو !

.

.

.

دیشب که باران آمد … میخواستم سراغت را بگیرم …

اما خوب میدانستم این بار هم که پیدایت کنم ، باز زیر چتر دیگرانی . . .

.

.

.

دیکتاتور

تویی و آغوشت !

که هر بار

مرا تسلیم می کند . . . !

.
.
.

هرجا میریم و ظلمی میبینیم،همه میگن: نگران نباش،خدا جای حق نشسته!
خدایا! میشه از جای حق بلند شی و بزاری حق سر جای خودش بشینه؟!

.
.
.

چطورمیتوان به تاول های پا گفت:تمام راهی که آمدیم،اشتباه بود؟!
.
.

.

دل من به تیغ کسانی زخم برداشت که از آنها انتظار “محبت” داشتم، نه “فراموشی” !

.
.
.

کنار برکه ای بودیم در خواب ¤ تو با جامی ربودی ماه از آب ¤ چو نوشیدیم از آن آب گوارا ¤ تو نیلوفر شدی من اشک مهتاب

.
.
.

پیکت را ببر بالا و بنوش!
بنوش به سلامتی فاحشه های شهرمان، که جز خود، کسی را نفروختند!

.
.
.

زندگی کردیم ماباصدگناه صفحه رنگی آن هم شدسیاه کاش میشددیدامادل نبست کاش میشدکینه راازهم گسست کاش مردم قلبشان بی کینه بودکاش ابری روی دلهایشان نبود زندگی کردیم باای کاشها غافل ازنقاشی نقاشهامیتوان صفحه رازیباکشیدمیتوان غمهای دنیاراندید

.
.
.

تاحالا چهره تون رو وقتی مسواکتون تو دهان اعضای خانواده میچرخه،دیدین

.
.
.

بازباران چون همیشه،نم نمک برروی شیشه ،مینویسه تابدونی توعزیزی تاهمیشه
.
.

.

زندگى دفترى ازخاطره هاست*۱نفردردل شب*
۱نفردردل خاک*
۱نفرهمدم خوشبختى هاست*۱نفرهمسفرسختى هاست*
چشم تابازکنیم عمرمان میگذرد
ماهمه همسفریم…

.
.
.

نه،نه!

گریه نمیکنم؛یک چیزرفته توی چشمم،

به گمانم یک خاطره است

.
.
.

کاش کوچیک می موندیم تا حرفامون رو از نگاهمون بفهمن نه حالاکه بزرگ شدیم وفریادهم که میزنیم باز کسی حرفمون را نمی فهمه!

.
.
.

عجب! 
تناقض عجیبی است دلم برای اوشور میزند اما دستانم نمک ندارد

.
.
.

سلامتےاونیکہ باهاش بہم زدےولےهنوزروزی۱۰۰بارعکسش رومیبوسےجاےخودش

.
.
.

جدایی نادر از سیمین اسکار میگیره…
جدایی من از تو…
جونمو…

.
.
.

بیشتر کارای یهویی خوبه
مثل
یهویی بغل کردن
یهویی بوسیدن
یهویی سوپرایز شدن
یهویی دوست شدن
یهویی عاشق شدن
اما بعضی یهوییها هم یهویی آدمو پیر میکنن
مثل یهویی رفتن ها

.
.
.

دوست داشتن این نیست ک وقتی برگشت اونو ببخشی
دوست داشتن اینه ک وقتی میخواد برگرده پیشت و نمیتونه ب طرفش بری

.
.
.

خوبم،
دیگر
اشکها رو ریخته ام
غصه ها رو خورده ام
نبودن ها رو شمرده ام
این روزها ک میگذرند خالی ام از خشم خالی ام از دلتنگی،نفرت و حتی عشق
و حتی خالی ام از احساس
خوبم خوب من،
اما تو باور نکن

.
.
.

خرابتم،
نذار هرکی ازکنار ما رد میشه ، بگه این خراب شده مال کیه!

.
.
.

نیوتون اگرجاذبه را
درست میفهمید ،
معشوقه اش از درخت متنفرنبود تا در دفترخاطراتش بنویسد:اشکهاى من هم به زمین
مى افتاد اما تو سیب راترجیح دادى !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد