مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

اس ام اس و پیامک عاشقانه برای همسران

 اس ام اس عاشقانه، اس ام اس عاشقانه 91، اس ام اس عاشقانه فارسی، اس ام اس جدید، اس ام اس، پیامک، عاشقانه، همسران، 




از هواپیما به برج مراقبت ، تو قلبت جا هست فرود بیام یا بازم دورت بگردم ؟
.
.
.
اس ام اس  طنز قشنگ زناشویی
.
.
.
به همون اندازه که ماهى دوست نداره برسه به خشکى دوست دارم 
.
.
.

______________________________________

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب

س ام اس عاشقانه مخصوص همسر

....
........
ای تماشایی ترین مخلوق در روی زمین ! آسمانی میشوم وقتی نگاهت می کنم!
........
....
پیامک جدید احساسی همسر
....
........
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
........
....
جمله های عاشقانه برای همسر
....
........
عشق مقدس ترین بهانه برای زندگی است با سبدی پر از گلهای یاس به سویتمیآیم 
........
....
مسیج های کوتاه رمانتیک همسر
....
........
خوب است و قشنگ این که دلگیر شویم / در دام دل شکسته زنجیر شویم

ای عشق همیشه از خدا میخواهم / کنار من باشی و پا به پای هم پیر شویم
........
....
اس ام اس عاشقونه قشنگ همسر
....
........
مشترک پر مصرف ، چراغ یادت همیشه تو دل من روشنه ، حتی در ساعات اوج مصرف
........
....
اس ام اس خنده دار زناشویی
....
........
بی همگان بسر شود بی تو اصن بحثشو نکن!
........
....
اس ام اس جدید همسر سال 91
....
........
زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست
........
....
اس ام اس عاشقانه به همسر
....
........
تا دیروز نبودی ولی حس بودنت به من شوق زیستن بخشیده

به دنیا آمدی و دنیای من شدی و بهترین صدا تپش قلب توست و بودنت تنها دلیل بودنم است
........
....
متن عاشقانه برای تولد همسر
....
........
روزی که تو اودی روی زمین / یه فرشته کم شد از آسمونا

 مثل گل شکفتی بین آدما / گل سرسبد بودی بین اونا
........
....
اس ام اس همسرانه شهریور 91
....
........
اگر پرسند آخرین نفست به یاد کیست ؟ گویم به یاد کسی که بی وفایی در ذاتش نیست
........
....
اس ام اس ابراز علاقه همسر
....
........
نگاهت را قاب می گیرم. در پس آن لبخند. که به من. شور و نشاط زندگی می بخشد.
........
....
اس ام اس عاشقانه برای زن و شوهر
....
........
سالیان درازی است که در گلخانه دلم گل محبتی را که خودت کاشته‌ای آبیاری می‌کنم
........
....
اس ام اس زیبا جدید شهریور 91
....
........
خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد