مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

اس ام اس عاشقانه خیلی قشنگ و جدید

اس ام اس جوک، اس ام اس خنده دار، اس ام اس عاشقانه، اس ام اس خنده دار، اس ام اس جدید، اس ام اس عاشقانه، پیامک جدید، اس عاشقانه، اس به روز، 

لیست اس ام اس عاشقانه خیلی قشنگ و جدید




آرزو داشتم قطره اشکی بودم که در کنار چشمت متولد میشدم 

 بر روی گونه ات می غلطیدم و در کنار قلبت می مردم .
.
.
.
اس ام اس عاشقانه آرزو کردن
.
.
.
نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود !
.
.
.

______________________________________

بقیه اس ام اس های عاشقانه در ادامه مطلب


اس ام اس عاشقانه زیبا
....
........
دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز خود را تا بلندترین قله ی

عشق های بلند پایین نخواهم آورد . (دکتر شریعتی)
........
....
اس ام اس عاشقانه دکتر شریعتی
....
........
نمیدانم هم اکنون کجا مشغول لبخندی ، فقط یک آرزو دارم :

 که در دنیای شیرینت ، میان قلب تو با غم نباشد هیچ پیوندی .

........
....
اس ام اس ارزوی سلامتی
....
........
عشق انسان را داغ میکند و دوست داشتن انسان را پخته ،

 هر داغی یک روز سرد میشود ولی هیچ پخته ای دیگر خام نمیشود .
........
....
اس ام اس های عشق
....
........
در کجا رسم بر این است که عاشق نشوی ؟ / باغبان باشی و دلتنگ شقایق نشوی ؟
........
....
اس ام اس رسم عاشقی
....
........
طب مدرن ، طب سنتی ، طب سوزنی ، همه را امتحان کرده ام ، درد بی درمان است درد دوریت !
........
....
اس ام اس عاشقانه فلسفی
....
........
جای خالی نبودنت می کوبد بر دلم ، اگر نیایی همین روزها ویرانه می شوم !
........
....
اس ام اس عاشقانه جای خالی تو
....
........
عشق یعنی : به سادگی دست کسی را می گیری و به سختی هرگز رهایش نمی کنی !
........
....
اس ام اس عشق یعنی 
....
........
هزار کلمه بر جای خالی ات ریختم اما پر نشد ، به گمانم از جنس بی نهایتی .
........
....
جمله عاشقانه شور عشق
....
........
دریا همیشه از من دلگیر است ، میدانی چرا ؟ چون همیشه بزرگی تو را به رخ او میکشم .
........
....
اس ام اس عاشقانه نیمه دوم شهریور 91
....
........
دلتنگی عین یه جای شکستگی روی عینک آدمه ، هر جا نگاه می کنی می بینیش !
........
....
اس ام اس عاشقانه دلتنگی
....
........
من چه تنها و غریبم بی تو در دریای هستی ، 

ساحلم شو غرق گشتم بی تو در شبهای مستی
........
....
اس ام اس علشقانه تنهایی
....
........
رفتی و ندیدی که چه محشر کردم ، با اشک تمام کوچه را تر کردم

وقتی که شکست بغض تنهایی من ، وابستگی ام را به تو باور کردم . . .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد