مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

مجله اینترنتی | سرگرمی و تفریحی

عکس | اس ام اس | کلیپ موبایل | کاریکاتور | دانلود | آهنگ | موزیک

اس ام اس په نه په جدید و باحال

jok, pa na pa, pa na pa jadid, sms, sms jadid, sms pa na pa, آهنگ پیشواز ایرانسل, آوای انتظار همراه اول, اس, اس ام اس, اس ام اس pa na pa, اس ام اس اذر, اس ام اس باحال, اس ام اس برای چت, اس ام اس بهمن, اس ام اس تولد, اس ام اس تیر, اس ام اس جدید, اس ام اس خرداد, اس ام اس خنده, اس ام اس خنده دار, اس ام اس خنده داراس ام, اس ام اس دی, اس ام اس روز, اس ام اس زیبا, اس ام اس سر کاری, اس ام اس سرکاری, اس ام اس شهریور, اس ام اس عاشقانه, اس ام اس فروردین

یه مگس سقوط کرده تو آبگوشتم ، مامانم میگه عوضش کنم برات ؟
میگم پَ نه پَ من همینو میخورم برو یکی تازه شو واسه مگسه بیار !!

..

..

..

به استاد میگم لطفا کمکم کنید دارم مشروط میشم .
میگه نمره میخوای ؟
گفتم پَ نه پَ نظر شما رو در مورد مقدار و جنس خاکی که باید بریزم تو سرم میخوام ! …

..

..

..

یه روز با جعبه خیلی بزرگ رفتم اداره پُست ، گذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میگه می خوای پُست کنُی ؟!
گفتم : پَ نه پَ اومدم وزنش کنم ببینم اگه اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم !

..

..

..

رفتم مغازه میگم آقا یه شیر بدین
میگه شیر پاکتی ؟
میگم پَ نه پَ بی زحمت یه شیر جنگلی بدین خواهرزادم خیلی شیطونه میخوایم بترسونیمش !!

..

..

..

داداشم میخواد ببینه چند کیلوه ، میگه برم رو ترازو ؟!
میگم : پَ نه پَ کلیک راست کن رو خودت ، برو تو پروپرتیس ببین چند کیلویی !

..

..

..

مستند حیات وحش میدیدم ، دوستم میگه اون شیر سفیده میگن نادره ، درسته ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ اون قادر داداششه ، نادر رفته نون بگیره !

..

..

..

به داداشم میگم مگس نشسته رو مانیتور ، میگه بکشمش ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ بهش بگو بیاد عقب وگرنه چشماش ضعیف میشه !

..

..

..

رفتم کارخونه بابام به منشیش میگم : بابام هست ؟ میگه آره میخوای بری تو ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ فقط میخواستم آمارشو بگیرم یه وقت شیطونی نکنه !

..

..

..

دم در دستشویی داشتم میترکیدم، در میزنم تا طرف زودتر بیاد بیرون میگه بله؟ میخوای بیای دستشویی؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ منو آوردم غذاتون انتخاب کنین.چی میل دارین؟

..

..

..

دارم اتاقمو تمیز می کنم. دنبال روزنامه ی باطله می گشتم. مامانم میگه میخوای شیشه های اتاقتو تمیز کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ می خوام یه بار دیگه بخونمشون مبادا اتفاق مهمی افتاده باشه

..

..

..

با دوستم طبقه سوم بودیم میپرسه آدم از اینجا بیوفته زمین، میمیره؟ پـَـــ نــه پـَـــ بیوفته زمین هوا میره، نمی دونی تا کجا میره …

..

..

..

.
زنگ زدم ١١٠ میگم دزد اومده خونمون؟ میگه چیزى برده؟  میگم پ نه پ الان نشسته تو پذیرایى منم دارم چایى دم میکنم. زنگ زدم شما هم تشریف بیارین دور هم باشیم

..

..

..

با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم آمبولانس بیاد؟ پـَـــ نــه پـَـــ یه مشکل درون خانوادگیه، خودمون حلش میکنیم

..

..

..

مامان و بابام موقع جابه جا کردن مبل یکدفعه ولش کردند رو پام اشکم در اومده، تازه می پرسن دردت اومد؟
پـــ نــه پـــ از اینکه می بینم رابطه شما دوتا انقدر خوبه و با هم همکاری می کنید، دارم اشک شوق می ریزم!!!

..

..

..

دارم چایی می خورم داغ بود سوختم داداشم می پرسه سوختی؟
می گم پـــ نه پـــ رفتم مرحله بعد!!!

..

..

..

سر ظهر از مغازه داره پرسیدم :این دور و برا رستوران هست؟
میگه میخوای غذا بخوری؟
پ نه پ میخوام ببینم اگه ظرف کثیف دارن براشون بشورم!!!

..

..

..

دارم رو تردمیل میدوم. میپرسه: میدوی لاغر شی؟
میگم: پـ نه پـ! دارم واسه سری جدید کارتون میگ میگ تمرین میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد